Wednesday, May 14, 2014

Deney Hayvanları Kursu Kabusu

Günlerin haftaları haftaların ayları kovaladığı uzunca bir zamandan sonra tekrar buradayım. Sürekli ve düzenli eylemlerin ifası hususunda ciddi sorunlarım var. Blog güncellemesi yapamamak da bunlarda birisi. Aşırı aşırı üşeniyorum. Ve artık malum çağ,  PC başından çok  kendi pek akıllı bizi ise gittikçe gerizekalı yapan telefonlarımız ile vakit geçiriyoruz. Hayatı kolaylaştıracağı söylenen tüm aletlerin, insanı korkunç bir atalete sürüklemesi cabası. Neysecime bunlar uzun ve ilave konularda işlenmesi iktiza eden hallerdir. Ben meseleme bakayım.

Şubat itibariyle yüksek lisansa başladım. Sağlık bilimleri enstitüsü eczacılık fakültesi biyokimya bölümüne kabul edildim. Aslında ben de onları kabul ettim. Ama şimdilerde biraz pişmanım. Tez danışmanım gerekli deneyleri hayvanlar üzerinde yapacağımız için etik kurulundan geçmemi sağlayacak "deney hayvanları eğitimi sertifikası" kursuna gitmemi istedi. Ben kim hayvanlarla yakın temas kim ! Hayır bir kedim bile yok anlıyor musun ? İnsan dışında nefes alan ve kımıldayan tüm canlı türlerden korkuyorum. Ve bana diyorlar ki; al bu fare al bu sıçan ( not: fare ile sıçan farklı hayvanlardır. ) tut bunları. Yoo dostum yoo o kadar uzun boylu değil.


İlk gün ürkek adımlarla ak sıçanların kafesine yaklaştım. Bunu yapabilirsin Leyla dedim. Tut kuyruğundan al dedim. Yürrü be kim tutar seni dedim. Hadi tuttuk bi de iğne verdiler elimize hem tutacanız hem vuracanız o_O oy benim adımı dağlara yazan gelsin de istetsin varam gidem bu dertlerdeb kurtulam :(( Tutamadım hayvanı. Cıyakladı durdu. İğneyi de vuramadım. Hoca da geldi bastı zılgıtı. Kız ben bi de bu kursa 250 TL bayılmışım. Resmen işkence ve örselenme için. Hep bunlar birikti birikti...ee kalp bu hisli bi organ. Gözüme yaş olarak yansıdı. Kocaman 24üne gün sayan bu biçare bu çarnaçar kız herkeslerin önünde salya sümük AĞLADI. Çok aşağılayıcı bir durumdu.

Yani bu hafta bitecek kurs ama ben hala uygulama sınavını geçemedim. Sertifikayı alamazsam tezim zora girecek. Tez elden tez vakitte kafayı yemezsem iyi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...